תזונת ילדים - הלכה למעשה

על מה התוכנית?

תוכנית E-Learning בנושא תזונת ילדים פותחה על ידי מומחים ומבוססת על הספר באותו שם. מטרת התוכנית לספק מידע לאנשי מקצוע בתחום הבריאות המחפשים הכוונה בנושאים הקשורים לתזונת תינוקות, ילדים ובני נוער. חלק מהנושאים כוללים גדילת תינוקות, הערכה תזונתית, הנקה, מזונות משלימים ואתגרים תזונתיים במצבים ייחודיים ומחלות. כמו הפרקים בספר, התוכנית מחולקת ל -12 קורסי למידה המשלבים נושאים שונים בתזונת ילדים. כל קורס לוקח בין 60-90 דקות והוא מכיל יעדים, חומר הקורס, בדיקת התקדמות שיעזרו לך להכין אותך לבחינה, רשימת מילות מפתח והפניות.

מדוע התוכנית הזו תועיל לכם?

אמנם ישנם מספר פרסומים ומאמרים על תזונת ילדים, אך לרוב אנו מתקשים לפנות זמן ולהקדיש אותו לחקר הנושא וליישומו בפרקטיקה. בתוכנית E-Learning נאספו המידע ומחקרים העדכניים והחשובים ביותר בנושא תזונת תינוקות וילדים. מטרתו לתמוך ולתת הנחיות מעשיות לכל אנשי המקצוע בתחום הבריאות העובדים בתחום זה. ניתן להשלים את התוכנית בקצב שלך, והיא זמינה בכל המכשירים. יחד, אנו יכולים לסייע בשיפור איכות ההאכלה בתינוקות וילדים בריאים וכן בשיפור הטיפול התזונתי בילדים חולים.

הצהרה

תוכנית E-Learning  בנושא תזונת ילדים ממומנת במענק ללא הגבלה של מכון התזונה נסטלה (NNI). תוכנית זו מתארחת, נגישה ומנוהלת באמצעות מכון CMR, ארגון ללא כוונת רווח בארה"ב. התוכנית נמצאת כעת בבדיקה עבור CME. אנשי מקצוע בתחום הרפואה המעוניינים להשלים את התוכנית כעת, יכולים לעשות זאת כפעילות למידה עצמית ויקבלו תעודת סיום עבור כל מודול שעבר. עם זאת, יש לציין כי אם תחליט להשלים את התוכנית כעת, לא תוכל לקחת את הקורס מחדש לזיכויים ב- CME במועד מאוחר יותר. לשאלות הנוגעות להשגת נק' זכות עבור מודולים אלה, אנא צרו קשר עם נציג ה- NNI המקומי שלכם או עם צוות ה-NNI העולמי בכתובת nni@nestle.com, או צרו קשר עם מכון CMR בכתובת program@cmrinstitute.org

בחר באחד המודולים מטה כדי להתחיל

4 part(s), 60 דקות Module 3 - EARLY NUTRITION & LONG TERM HEALTH
pnp-landscape-module_03
Modules
5 part(s), 75 דקות Module 12 - NUTRITION SUPPORT IN MALNUTRITION
pnp-landscape-module_12
Modules